| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 12 月 3 日 星期一  |
| 2007-12-03 |
分類: 未分類 |
同細LO.豪.俊搭港鐵反學`
系大圍.我走=)自己行翻學校;
頭兩堂.什麼第2學期開學日?!
系五育讀左4年.今年無啦啦彈個第2學期開學日出黎.)
校長先生系道講佢D喜.怒.衰.樂.)
綜合黎講. 我覺得佢講緊笑話多D`
因呢個所謂既第2學期開學日`
搞到無左頭兩堂`)
考完試反去既第1日`對卷=)
CIT.中文.PHY連續派卷.
搞到我喊左3堂.)
由CIT堂喊到去PHY堂.'
CIT合格.但我吾太滿意`
50幾分就=溫書溫左5-6個中`吾值囉!
咁點解D人溫1-2個中就可以令得咁高分?!
系我吸收力差定點?!我想知囉!
中文READING+LISTENING都吾合梧囉.
READING差個1分..`
次次QUIZ同EXAM都系差個1分都吾比埋我`
我吾知邊忽得罪左佢囉!!次次都系咁.)
個1分系咪真系咁難比呀?!
PHY岩岩40分`無野講.冷得理`
晏晝英文.派左LISTENING.. 42/75 .) 一般吧!
聽日CHEM+BIO.
CHEM實死無生`
BIO 預左FAIL`)當然合格就最好啦`但系機會率系十分之一.)
中文WRITING希望可以拉翻分.落成績表希望合格啦.吾洗咁樣衰`
ENG WRITING 同 READING 希望PASS`
*多謝個個都安慰我`
我會努力=).
我吾要衰比你睇`
睇死我丫拿!
下次我高個你.你吾好同我嘈!
--------------------------------
|
|