今日既天氣同我既心情一樣冷冷清清,
天氣凍令人懶洋洋,
就算係用野盡心盡力既我,
都被天氣凍而影響,
我覺得自己做事唔可以隨心所慾了,
我曾有數唔盡既日子沒有溫書了,
就快忘記學過既知識了,
2008-09年既會考就到啦,
說真的今次係我第3次既試驗啦,
賭唔係一種美德,
但係我家人已經下注左2次了,
我付出左我既精神,時間,金錢,仲有努力,
點解我近2次既會考都 F 收場丫?
點解我做事,玩咁認真,而學業,友情,愛情唔可以丫?
點解我唔可以好似我2位哥哥咁會考有咁好成績而我又唔可以丫?
點解我身邊既每一位同學,朋友上至讀上中7,下至中學讀唔成都冇我咁煩惱丫?
我爸爸辭職唔做,之後因為養家又另找工作..
我口才唔夠人講,高又唔夠人高,大隻又唔係最大隻個!
我一事無成,一蹶不振,一成不變,
我生活可以唔任何人,但係溫書再呂靠任何人既話似乎好難有好成績
什至超越哥哥,
今日要幫爸爸搵工,
我最奇怪既係有人係屋企我就唔會想溫書
我覺得好大影響,
但係一日推一日我係好難有好成績,
今次既會考賭上我學業,事業,友情,愛情,我既未來...
|