
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 11 月 15 日 星期二 ..... 嘩~~~冇野..今日冇咩事ar 見到ar穎欣姐...開心得滯...食腸AR 嘩~佢勁la~~佢d功夫~~我今日見識到la~>..... 單拖一條友.....走去約人(男仔)...男仔既成班fd同佢講數...男又有女又有.....佢仲可以咁勇講足上個鐘!!!! 勁la~~~...之後搭巴士....d 男仔好5好彩...同佢撞正.....之後佢話..你地搭下班..呢班比我搭.. 之後43黎左.....佢又5行....SO...D男仔成班趕住走....點知佢追上去.....落車門開左.... 我又玩埋一份..大叫..喂~落車AR...D男仔好想落..不過都係算LA∼ 嘩..好正....好個癮""HA 好期待聽日....我地一齊去唱KK""""HA~去NEWAY~
_ SeYa club*
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||