
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 9 月 18 日 星期日 ... 今朝晨早去左電髮...電完都無咩....番home訓下啦....之後起身睇下電視咁..... 好無聊..sd 左個sms比hin..唔知佢收到未....阿yi個lover好似有中 意既人..搞到佢好down啦... 中秋我細路落左去...得我一個....聽到千 fa 唱我的醉愛...真係唔想中秋咁樣過...睇下人地d日記.... 我好似愈來愈中意佢...不過我好似唔知咩叫中意啦...乜經過上一段的痛就唔記得架啦...可能創傷太大...令我唔可以接受新一段...我同佢真係好有緣..唔知點解...唔一齊放學都可以撞到...仲要撞到n咁多次...又可能係一廂情緣...呢個詞令我好反感.....由上一段起...我就唔比自己可以用到呢個詞係我身上...好驚我會再用到呢個詞... 對上一個人..我真正覺得佢已經係上一段啦..... 原來又落雨....... 希望...我下次係中秋寫日記..唔係得我一個人啦.. 好似真係好寂寞..但又好自由...我真係唔識簡....= =
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||