好想擁有一部相機 之後搵個人同我一齊周圍走去影影影 感覺幾好下 不過都係等我發下夢先啦 我發現我8月好得閒 除左補 習同2堂樂器班之外就冇野做 等我諗下今年生日又去唔去海洋公園先
岩岩係yahoo 搜尋 3devil 呀mel個qooza得第一@@ 我好無聊呀...