好同意oil句 我有我嘅生活 你地繼續你地嘅忙碌 其實成日會見到一個熟悉既人 但係又唔同佢打招呼 個重感覺好奇怪 就好似係我地有好大誤會咁 可能真係有唔會啦 但係真係 friend既時候就就真係好friend 但係過左一排督好似變到唔識咁 真係要咁......? ------------------- wow.今日做義工去浪茄個到 超靚呀 不過好曬 風景靚到好似去旅行咁 不過個百幾二百級既樓梯真係行到暈~