今日掉左位
感覺唔多好
搞到我之前鬼咁開心添..唉
自已1個坐單丁位
前面同佢唔多熟
就冇乜點傾過
後面就傾左幾句
隔1行就林書良
o係facebook到
我對佢改曬觀
之前覺得佢以為好好人
點知原來唔係咖..!!
失望失望..!!
今日好悶=]
今日有4堂同永怡1齊坐
好多好多野傾=]
中文堂係咁傾計
星期3上台講埋曬D白癡野
諗起都白癡
我都唔知點解我會應成MISS話我講
我驚到時超魚
魚到唔返學=]
哈哈
我該開❤了吧..!!
對你...終於沒心軟到
但係你叫我俾逸微個msn你
但你自已又唔認鐘意人
你話俾就俾..我咪好冇面=]
|