KK_xp
暱稱: `*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-06
2010-12-06
2010-11-15
2010-11-13
2010-09-26
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 137
今日人氣: 8
累積人氣: 776
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


2009-12-13 分類: 未分類

2009-12-11
`呢日放學去食甜品
`去左9龍城個間唔知乜乜
`我成日唔記得野添-v-
`食左個朱古力雪糕``
`都好好味下..
`最尾龍媽餵我食野.
`哈哈哈~~~
`龍媽好野..!!

2009-12-13
`最近唔知做乜呢-v-
`成日做埋曬D連我自已都搞唔清既野..
`唔通=]
`呢排好冇心情..
`唔知點解
`就連打呢個都好似係


最近唔知點解好想del左facebook個個
我都唔知點解..
可能我同佢真係唔岩咖
雖然活係同1個地球入面
但係就係兩個唔同世界入面既人
有時對自已好無奈
點解自已會咁唔了解自已


把悲傷都打敗
向寂寞說掰掰
不期待 下一次的花開
但你說相信愛
跌倒不算失敗
勇敢去愛 幸福很簡單
堅持最後一定能夠擁有真愛






訪客留言 (返回 KK_xp 的日誌)


tracy4312801 於 2009-12-13 08:00 PM 發表:
 敏華華,你小心D呀!雖然人家說:「小孩子沒有痴呆症。」
但我怕....你有可能會是第一個呀!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 衰婆v________________________v``
咁話我咖..!!
我傷心咖
Posted at 2009-12-13 08:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wwing520 於 2009-12-13 04:32 PM 發表:
-口-''!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]