今日又去左食甜品..又係去返上次個間野
原本都係諗去食旺角個間食屎咖
不過諗諗下都係算啦..
去左個間甜滋味
但係去之前食左好多野
所以去到算係飽飽地啦
食左唔算多野..食左180蚊
之後去話買帽俾李諾瑤..
但係我地只係講講講..就1D都冇買到..
之後去買糖.最初以為D糖好便宜
所以就買左6枝就俾錢先
點知就要95蚊
重貴過我地幾個食1半既錢
我真係俾個囧佢..
天日俾糖小欣算啦..
再唔係天日1人1枝糖..食曬佢..
小欣份禮物就25號先算啦
小欣你要等等喔..!!
原本諗住禮物食完就唔洗諗買咩禮物
不過而家就要等埋佢地
我冇野好講...
呢排好似成日都食野
我又肥左啦..雖然我1直都肥..
食野食曬D錢佢...
講完了
聖誕就來到啦..
25號聽埋D垃圾野=___________=
我又俾個囧佢
天日數學小測我諗我又會吉好多題啦
我會俾個囧自已=]
|