嗯..!!我覺得冇野好講-____________-''
嗯..!!呀邊個邊個個密碼我會繼續試下爆既..
雖然我就唔想爆..不過假如俾我爆左我會好開心..
俾左咁多提示我..多謝 =]
嗯..!!同佢都知咩事..
最近愈來愈少話題傾..
唔通又係我既問題..?!
詳情寫左本日記到..
我今日冇野好講..
*問題出現了
*但假如你'我都不想辦法解決
*到最後的結果還不是一樣嗎
*曾經錯過了1.次
*不想再有第2.次了
`下雨了 雨陪我哭泣
`看不清 我也不想看清
`離開你 我安靜的抽離
`我的淚流在心裡 學會放棄
`真希望雨能下不停
`讓想念繼續 讓愛變透明
`雨愛的秘密 能一直延續
`一萬顆 雨滴的距離
`很徹底 讓愛消失無息
`我相信我將會看到 彩虹的美麗
|