`考完試真係好開♥
`對考試成績就有D擔♥
`話曬成積表上面最最最主要既科目唔合格
`我真係真係好好好傷♥又極極極唔開♥囉 ..
`鄺sir出卷真係難到...
`呢排考試所以少on msn .少上左facebook..
`所以將呢排寫曬係本日記到...
`加上我已經將D密碼del曬..(除左新個篇)
`想睇既就慢慢睇啦-v-
`我對自已好無奈..
`呢排好凍-___________________-
`呢排許某同黃某咁開♥
`公囍公囍
`原本諗左`1個遊戲咖..不過呢排凍凍地..
`唔多想打野..好想訓教
`所以個遊戲遲D玩啦.
`我冇野好講啦.睇埋終極三國先^^
|