um...講明D. 我係唔知點解我1返到屋企. 1上facebook就見到係咁啦.. 今次係佢整既. 我亦都冇問點解 我唔係唔想知.而係唔想同佢講野 我諗佢咁做既都有意思既.(其實我覺得呢句好廢-v-) 有時覺得寧願唔知發生咩事重好 免得第時尬尷-v- 反正又唔係第1次.驚咩喎
傷心?可能啦..!! 不過有樣野開心既.就係佢選擇係呢個時候禁 因為咁樣我會著緊D分多過著緊同佢乜關係=)
其實我冇乜野好講 其實呢D..我係咪應該講返句:是但啦..!! 咁先似我個性格咖嘛..!!