KK_xp
暱稱: `*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-06
2010-12-06
2010-11-15
2010-11-13
2010-09-26
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 137
今日人氣: 1
累積人氣: 918
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


2010-01-22 分類: 未分類

試就考完好耐.卷又派曬啦
唔知點解我覺得原本余sir
幾好人

數學加我成11分咁多.不過合唔合格就係另1會事.
王永怡`我講我數學拉低曬D分你又唔信
    係要講你自已D分重低過我
    我諗唔到你有乜分低過我囉-v-

今日掉左位-v-同Candy坐唔錯呀.
同左1日就有幾個笑話出現.最記得係佢有句講左句''妖''..!!
班人有冇搞錯呀.
我問林書良借紙巾就3蚊張.王永怡就免費.-v-
我問Candy借紙巾就俾左梁寶林-v-我
好無奈
放學個陣我走左搭巴士.許恩恩sorry呀.
有冇搞錯呀.次次都玩我-v-
我好小氣咖.我會嬲咖
(睇來我要學識帶紙巾返學啦)

數學我會克服你=)睇住來啦..!!
中史同地理要繼續考好D
呵.我要落定1個目標=]
我D分要高過林書良.高過呂樂儀
我要
加油加油..!! =)






訪客留言 (返回 KK_xp 的日誌)


tracy4312801 於 2010-01-24 02:28 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wwing520 於 2010-01-22 09:25 PM 發表:
好多都高過我..派成績表個陣慢慢對啦..^___^v
呵呵..!!紙巾..記得帶呀..!下次我問你拎
ps.;你所定既目標有冇再高左d呢..!!
哈哈..我下次要考到同龍媽.呀yan佢地1.班..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



voronika126 於 2010-01-22 06:52 PM 發表:
仲諗住行到差唔多到地鐵站果陣.比紙巾你
點知你又走左-3-
佢地都係諗住挽下姐.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]