我真係懷疑緊自已有冇病=)
呢日上科學堂真係狂笑狂笑.
同永怡狂畫埋曬D所謂係畫既畫
畫完1個就估1個.玩到落堂
落左堂去廁所洗手都要係咁笑.又笑得大聲=)
上科學有人俾我打.我覺得許恩你老公好蝦左
原本9月頭佢係原全唔出過聲.講唔夠幾句又串人
唔通佢為許恩你而改變..?!
(許恩你表妹好得意呀..!!)
放學同許恩1齊食個間外貌俾松記靚小小既隔離個間類似甜品屋既野
我地食左個雞翼同炸雞.都ok好味啦
不過我地1入去就冇人.
不過我地入左之後就有幾個..我地旺人呀xD
個到靜到我唔敢大聲講野
我第1句同許恩講野要寫紙仔-v-
今日拎左本日記.上科學堂係永怡睇左.
睇完之後笑我細個=)
今日冇乜野要講=)
|