今日老豆返大陸 我要食自已
我對煮麵真係冇曬信心 好地地整個烏冬食 煮個陣俾多左個D唔知咩汁, 食個陣鹹到死 加左個暖水糊半平水 食左個一個鐘.. 最後都係唔想食 食到我想嘔 一陣落街買麵包食算啦 唉
叫我煮野冇所謂 但係叫我食曬我自已煮既野就好左所謂 睇來我真係要好好學下煮野食
功課味做過 數學咁鬼多
我中史都好似味做完 本野重係學校-v-