9月22*
大食會 =) 慶祝9月同10既同學生日.. 支''立祝''好靚呀.. 大食會食到好飽.. 如果呀Bernice整埋蛋糕.. 我想去霸曬佢..邊個都唔準食 Miss Chan貼左500幾蚊出來.. 好野 ** 每2個月搞一次..咁佢咪俾我地... xdd 大家開心 =) 呢篇有D語冇論次 =(
9月24*
天日Candy生日 去長州.. 好..等埋我 =) 我去又襯熱鬧先 ..!! wow~~~ 好野~~~ 我冇野講..~~ 今日打到有D語無論次