Kary彭彭
點解...
KKwan824
暱稱: Kary彭彭
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-02
驚驚
2008-08-03
軒仔寧攞 男歌手獎唔做...
美懷孕男產下女嬰
文章分類
全部 (57)
Fahrenheit (9)
School (13)
生活記事 (23)
張敬軒同王菀之 (2)
愛情 (9)
未分類 (1)
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 6 月 13 日  星期五   晴天


2008-06-13 分類: 愛情

 去番小學個網...比我見到我唔想見到嘅野..

後面著住白色T-shirt和牛仔個o個係吳俊彥!!

著住Orange 運動clothe 就係佢!!!(打波個o個)

我諗盧曉會明白!!






訪客留言 (返回 KKwan824 的日誌)


TCMK 於 2008-06-19 08:52 PM 發表:
Cm FoR yOu
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx

 

 
Posted at 2008-06-19 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siulam1120 於 2008-06-19 04:00 PM 發表:
CM ^^

今日考成點呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok 嘅
Posted at 2008-06-19 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siulam1120 於 2008-06-19 03:59 PM 發表:
CM子鴐到啦哥哥
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你個人~~
Posted at 2008-06-19 08:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siulam1120 於 2008-06-18 10:29 AM 發表:
re 這個世界上是會有好巧的事呀///

誰跟我同一天生日呀??

點名這個game 好多人懂得玩呢 =3=

難道全都是我開的嗎?? =口=

我第一篇打的時候都已經說了

今次是我第一次打blog

當然是這幾天開的呀??

有什麼問題呀??

你說的那個小琳是誰呀??

我只是叫小琳

不ok嗎??

我的真名的琳是 霖

你不信我也沒辦法....

Thx Your Comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係個到第一次打blog
Posted at 2008-06-19 08:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siulam1120 於 2008-06-17 02:25 PM 發表:
THX CM

re 請問...我不明白你打什麼??

什麼開兩個呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你好假呀!!
生日會一模一樣....
會call小琳....
開嘅日期係依幾日........
識玩<<點名>>....
Posted at 2008-06-17 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ching_36 於 2008-06-16 01:43 PM 發表:
Cm for u~^ ^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx
Posted at 2008-06-16 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siulam1120 於 2008-06-16 11:06 AM 發表:
再一個cm ^^

你喜歡大東的嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 yes
Posted at 2008-06-16 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siulam1120 於 2008-06-16 11:05 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-06-16 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AppleLai 於 2008-06-15 07:34 PM 發表:
C/\/\"4"∪╮
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
 
Posted at 2008-06-16 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀妹'' 於 2008-06-14 09:36 PM 發表:
cm=]

我覺得前面和背面差太多///

真的///

sor
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咩前面和背面差太多
Posted at 2008-06-14 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]