,./羽毛球就是我的生命一樣,./
KLKLKL
暱稱: ";★_★:'神_手;炯;"
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
好耐冇打qooza la
開心的一天
與陳X敏黄 大仙半日遊,...
開心而不滿足的一天
考試最前後一次出街玩
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 60
今日人氣: 11
累積人氣: 1528
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


今日勁局勁hot, 分類: 未分類

      今日hot到ah媽都5認得,仲要上PE堂wor,好采学校有个[ 極樂天地],就係禮堂果个男廁,入面有把風扇,真係正到ah爸都5認得ar,成兩堂就係呢係男廁度,除晒衫係度碳風扇,正正正 -3-

你地班女仔未入過去,你地5知有幾正+ la hahaha~~
      到咗下周ge時候,即係數學堂果陣,唉唉唉~份數学5合格wor,學ah鄭sir話齋:想當年,真係想當年我次數学測試考試都考第一Ge,仲係沙崙ge奧數校隊,

,到咗中學,變咗條廢柴ar,下次考試一定努力ar,威番次比D用數学黎串我ge人睇 

仲有ar,今次统測5掂Ge女仔,下次考好D ah,希望可以个个女仔都升都班ar。






訪客留言 (返回 KLKLKL 的日誌)


penguinbaby 於 2009-05-20 06:05 PM 發表:
冇可能個個女仔都升到,
至少黎嘉莉唔得丫`~
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我主要係話果2个靚女入面成績差D果个ar     明冇?
Posted at 2009-05-20 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iloveyou1996 於 2009-05-19 09:43 PM 發表:
ComMEnT!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]