最近沒甚麼好題材寫BLOG(毆
放D相上來算
夢幻到手了 又可以免費睇到pick-up voice 工口人大感謝
最近一次過拎堆相出去曬
年頭遠征fever時順便去東京タワー 一千塊的相機仔影到咁算係咁了吧w
這人厚顏無恥地將長老同遠藤的合照曬出來放銀包(眾毆
P.S. 好像我不是第一個這樣做的人XD