第7隻album終於正式發售了~
而且第一日就攞到ORICON DAILY RANKING第一名
賀啊~
歌雖然聽左幾日, 成隻碟loop都loop左應該差唔多十次咁上下
每首都好正
基本上15首歌全部一聽落去都冇違和感
係少少都冇
以前聽開大碟
就算係本命歌手如奈々同JAM都好
點都會有少部分與自己相性不合
但呢隻真係冇邊首真係會彈
反而良曲就真係唔少
奈々ちゃんお疲れ様でした∼
お見事だよ、このナナ枚のアルバムは。
專業分析也是留代職人吧w
我這些半桶水的fans還是靜靜的欣賞好了w
今日既主菜係呢個

出左2日終於有時間完整咁睇完一次
GJ到不行......
笑位又係可以笑到肚腹崩壞的樣子w

ご主人様wwwwww
杉田你好野啊.......

格好いい!!
我看奈々全劇都好努力在忍笑吧w
話說打的時候我把奈々ちゃん的聲音聽成菲特醬了(炸

我想做被踩果個(拖......

銳利目光w

好英偉w
之後係飛鳥真亂入wwww

「三年殺し」!!!
話說這是某影忍者的卡卡西的秘技「千年殺し」吧w
同樣飛烏真GJ!!

好痛XDDD

嘩這件和服大好!!!

我說奈々ちゃん你已經忍不住笑了吧www
でも、ステキな笑顔だったね。(掩面
好有紀念性的演出
高水準的演出
高水準的笑點-w-
我不知說甚麼好了www
話說......
謝幕為甚麼沒有大不列顛皇帝的?
P.S. 飛烏真果段真係睇十次十次都會笑
好想cut落來做gif,有冇人可以教我?
|