今日10點幾起身,出街去葵芳!!!!到咗11點半先番!!!!!1點半就去咗銅羅灣睇嘢,睇睇下爭啲中暑,好采啱啱入咗商場,KA!KA!當我入咗商場之後,見到我舊ga fd,大概3粒鐘ga時候先番,仲趕得切做嘢,好采唔駛比啊媽話!!!!!KA!KA!唔講住啦!!!!!!!!!886!!!!!!!