今日返學,對卷。英文聆聽,合格.......地理同EPA都係唔合格...唉...中文,仲慘,39/150......Math,第一份卷,79/140,好開心....哈哈.....,第2份卷,43/100,好慘.......科學,47/100...仲有3分,點解唔比埋我.....普通話,唔記得咗,跟住放學......