今日返學,兩堂I.S......see TV 有D好樣哀, 有D好好笑。but 根本好似都冇人笑ga。KA.KA!EPA做paper,做果陣好想死!好悶!then,冇咩嘢,so我不tell。返到屋企就睇TV,see~掌門人~脾曾志偉笑死咗!