今曰返學,上中文堂的時候,都幾好嘅......一到咗lunch time嘅時候,我就見到我好討厭既人 ,唉我真係好慘哦,但我都嘅開心。到咗英文堂真慘,之前唔知邊個講話Miss唔番,但最後都番咗,唉,真係好慘哦。地理堂嘅時候,好開心張迪賢佢同我講嘢,跟住放學......