琴日唔記得咗打日記,但其實琴日都冇咩好打,琴日只係做咗一様功課,唉!!!!今日只係同啊妹同啊爸去踏單車,都唔知夜晚去邊好,但係去咗第二到,可能我會好......算啦,留係屋企打機仲好唉,今個學期真可憐,hope下學期會再好D啦!!!!一定要+油,你大家都係啊死la,好想訓,咁唔講la,係咁,886!!!!