7月廿幾號...我搵到我人生第一份工呀,...,,哈哈..就係大家樂喇....嘩....一去到個個都鬼死咁留意我....幾大件事呀...哈哈....個度有個係做燒咪部既..但係佢...嘩...超型男feel.呀..佢唔使著好靚既3都可以睇得出..佢係一個有(氣質)既.男人...嘩頂,.,,...都未見過咁靚仔既仔嫁......卡卡...之後做左幾日...廚房來左個應該係16.17度啦,,佢好似漫畫個d靚仔嫁..姐係...唉..都唔知點講好,,又cool...喎...佢隻腳超長..好高呀...又瘦喎...嘩..身型超正呀..,不過只衰我係做水吧./.好小入去...入去個時,.佢都未返..妖...廚房有條八婆成日同我過意唔去,.,.,啍...到我就唔勞個時....你就死.....哈哈....前幾日..同(家姐仔)返左東門行街街喎,,,,點知,..一行第一個廣場個時....我地其中有一條仔..話無啦啦..俾一個男人..打開佢咩更個袋...我望住個賊...佢仲好型咁..側面望住我..無野牙??我就超大聲咁話....下??/{賊}?/哈哈..跟住佢都走左ru..我地都走左,,,無乜買到野,.,,.個日落雨,.,.,大情大唔好呀,.,有d店又無開..行到9點幾..就出去食野ru ..悶死人牙.,呢排日日都同山小楊一齊,,,同佢玩,,真係好好笑..,,爆好玩...不過佢都要返工ru...唉...時間..原來過得真係好快,,,聽就聽人講得多.,.但我儀家真係感覺到個種feel喇...原來月大就會月驚,,好似有好多野要擔心咁...以前成日俾人覺得我似細佬女..一直都好想自己變得大個d..儀家大個女喇,.,我寧願變返細佬女.俾人話我細佬女仲好..唔怪得我見d大人..日日都好似愁更愁咁..唉.......明白了,,,我一定會乖d,,.
|