今日..係鬼節...本身都無乜野嫁...但係牙哥無啦啦同我講話..如果我聽 日收野..咁就死..,..唉...就係咁...驚左成晚....fuck超....不過好彩今日無咩..遲到姐..之前遲左成個鐘..唉.....好q開心...呢排..無乜灑到..白左小小呀..今日..竟然有人話我烘d包無顏色./..話好似我d皮膚咁白雪雪喎.,.,哈哈估唔到...不過咁又係..呢排無咩灑..之前返學日日都灑..搞到黑灑...頂=.='''超,.煩..係廚房有個''後生仔''日日都搵d時間同我講野..又狂問我拎電話..=.=''''唉....有人溝..係女仔都好心啦..但係佢..超煩..//.......我到前個幾日先知..有條仔成日都討論我...有人話佢鐘意我....下...無野牙??咁又係..成個大家樂d女..都係d好普通既女仔,.........仲以為今日係出涼,,.點知..人地話5號已經出左...唉..勁開心呀..但係我又唔記得左個密碼..,本來有封信嫁,.,但係我媽媽話轉密碼話唔好記...來手佢就c左封信..不過好彩我之前抄低左..但係尋晚搵唔到..諗左幾次,,有幾個密碼好似係,.,.,但又唔知係咪,,咪試下撞下囉,,點知,,問個經理佢話撞到3次會食卡..叫我,入去..排對...對好d資料...個人同我講話..一個禮拜先寄返封信俾我...唉.. ..,一個禮拜點頂呀..大佬??無3著喇,呀媽又話我都有錢...叫我試下..獨立...唔好成個大細佬咁,,唉..之前幾慘在..一件工人裙著左3日...唉..,不過好好彩..返到屋企我終於搵到喇..哈哈,,開心屎*
今日呀巫來左接我呀.,.,佢仲同佢個fd..,.開心死我喇,.,.呢排都係同牙''閒''一齊放..之前差唔多日日都有人接我放,.,this is My best Friend 樹珊..{哈哈]睇唔到唔好話我呀.., 但係佢儀家又要返工..不過都好..都有時間陪我..嘰嘰
|