今日..好似平時咁返工..,,,尋日..唔得閒打日記...尋日個廚房大佬..傳野出來個時..成碟野食整趺左落地下到..d人望住灑..佢第一時間賴係我d新人到.,.賤哩..仲要話係我自己整趺..幾仆街.,.仲話睇住我整..啍..好彩有人出聲話..見到我無掂過..真係爆9哩.,佢平時又賴係高逗咁..人地同佢打招呼..佢就扮灑有面咁..乜撚野呀.,,大家樂廚房大佬牙..食屎啦.,.,嘩..原來出來做野..係咁嫁..真係賤....不過呢d都可能係小事,,,有d仲賤..不過好彩我無係個度做姐...今日死人何克文講左d我最唔想聽既野.,,我就嬲左佢好耐,.,,跟住叫我..砌蘋果..我本來無乜野咁..係度做自己d野..但係我諗住將d蘋果係佢..一大力砌..我大住手套..手套入面d手指..即刻流灑血..係咁標...唔停,.,...跟住d人就拎紙巾俾我..又拎膠布俾我.....但係d血好似開水噢喉咁係咁出.....跟住有個女仔就叫我入經理室,,之後又幫我黏膠布......但係.,.都係咁流..之後個死人何克文.,,就入來講埋d sorry既廢話....哈哈.之後個肥婆經理..原來幾好人下..係我誤會左佢..[SORRY]佢就係咁罵佢..做咩無啦啦..要我..砌D野....哈哈..做灑千古罪人咁..佢又係度話,,叫我今日俾我..走人..佢頂我個位....個肥婆經斑姐刻話佢幾好死..我就廢事同佢講野..超曾佢..之後一D人出左去...................................我就自己係度坐..順便休息下...但係我一見到..自己D手指..咁嘔心..傷口又深..唔知幾時先好返.....喊喊喊.........不過無人睇到...過左陣又諗埋D無聊野...唉..超唔開心..
|