YOYOYOYOYOYOYO
KMAN170
暱稱: ◇▂▃拉s文
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
尚無任何連結
2006 年 8 月 28 日  星期一   晴天


呆./.../ 分類: 未分類

呢排好耐無打日記喇...唔知做咩,.,.唔係好想打..呢排,.,.我見到佢,.,.但係都係夜晚先見到.,.呢排..真係發生左好多事..多到,..都唔想去記..原來廚房電話仔..好有錢..半年換左5部電話..1部.又幾千幾千咁換....嘩..估唔到佢咁有米......       廚房個個靚仔..原來佢有好多靚女溝佢.......................O....真係估唔到...仲係條條都係靚女/////..不過..佢又唔係個D好扮野既人/./.都幾好人下......至於個個...曲HAIR./佢個樣都幾似D日本女仔.咁..但唔係靚個D啵..卡卡...睇到唔好話我呀.!!....呢排成日OT   .T死人..喇,.,.話咁快..都9月喇.,..唔知點解..好似覺得時間過得好快....好快好想.搵返大話精個D  FD...上次係上水見到你..地..真係有D掛住你地.[大駒..細駒.鴨多.貓仔.大話精.浩B..仲有都唔幾得.你地個名RU...唉...8月15.{中秋節]想搵返佢地出來..食月餅.,.,,哈哈..團圓MA..上次係上水廣場見到沈家欣同周家敏........嘩,,去左銅鑼灣讀書...儀家個個既路都唔同左,.,.,唔知大個左大家會點呢???






訪客留言 (返回 KMAN170 的日誌)


karina 於 2006-08-30 08:12 PM 發表:
sor呀!!!!冇野la~我之前睇唔到你留左@@
e+睇到la~咩欣欣呀!!!好7呀'''唔好敢叫呀><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係呀,,,,對唔住呀..欣欣...卡卡...因為我呢排都唔得閒打.,.,sor..sor..sor!
Posted at 2006-09-03 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



karina 於 2006-08-30 08:09 PM 發表:
HI~我又黎la*
咩你打錯我地個名嫁><
其實銅鑼灣唔係遠嫁咋@@
好仲有呀你...你都唔回覆我留既野比你既-0-
你唔回我就唔留嫁la'']
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下...我打錯左你個名咩??等我一陣先睇下,,.我儀家咪留俾你囉......衰鬼..
Posted at 2006-09-03 05:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]