今日又好像平日咁返工..不過尋日,,真係好鬼嬲,.,,雖然係有d好,,,事關我係大家槳到..個個fd..個靚仔同曲hair約佢去唱k..我都係聽人講...我仲要俾人話..''下./.佢約佢..都唔約你??''個時真係有d hurt.............唉..不過到左接近下午.個靚仔竟然問我去唔去唱k喎...哈哈..總共有3個人呀.....多過佢..呢.. 不過我都唔知去唔去好,.,.正係去夜晚......仲有個條仆街..電話仔..好撚酉煩..又唔撚係同你講野..搭傘..仆街...成日係度望望望.............唉..真係好想打7你..好心啦..有鏡照下自己個樣先啦.. 唉....時間真係過得好快,.,.9月1日.已經到左....而我..就係要10幾號先開始讀書...6號就係迎新日喇..好緊張呀..,,,,,,,,學生相仲未影啵..哈哈....今日.....放早...係樓下附近見到..一個女仔類似漫畫d女仔咁著...咩住一個有漫畫既袋..睇唔到佢前面著咩3,,正係見到..佢後面..係著一件好長既長袍..一對好似d賓妹著個d好厚底既,,鞋..成身都係黑色..之後留個平頭,..都ok公仔下....................之後返屋企..傾電話.,.siu 珊..{估唔到..我地係..係一個平水相逄下認識...都可以真係成為真正既朋友>.儀家,你係我朋友榜到..暫時係第一位....哈哈..勁唔勁呢?}
唉./.今日..本來{張張}同浩b,.,仲有ling話 來接我放工...點知打俾佢..男同事方面....因有要事在身..未能相見...而女方面...就不嬲都係得把口..成日應成人地出去..跟住又放你風箏,,,,...幾鬼型..
|