今日..請假..陪我的媽媽去灣仔..今日落雨呀...係咁轉 車..哈哈..差d行錯路..搭錯車,,不過個到好多人返工個d..我地去到一間''走店''個到有人係度彈d純音樂..好正..幾好聽..仲有好大陣+啡味..好香...牙..去到個到真係好有皇冠feel.........之後我地就去整野啦.,.跟住....去左大家樂食飯....之後行街..好多人呀..big死..之後過左幾個鐘..去左m記食野..d新地勁小..半杯多d..d芒果又多到咩咁....都痴線白痴既......之後我地走圍行,,之後就返屋企ru..,.唉..我想買個隻電話..買灑ru...不過都仲有幾間..但係..媽媽話.隻色唔好睇...唉..真係唔知d大人咩事,,儀家係我用.,.又唔係佢用,,................fuck..
跟住就搭火車返屋企啦.,無啦啦..有兩條仔望住我.問我咩學校..??下..無野牙?我又唔係著校服咁有與趣做咩姐?.痴撚線,,之後無理佢啦.,.跟住就搵個位..坐...頂係咁望望望,.......之後,,佢地係沙田落車,,有條仔仲係度望住我同我笑..,,,嘔....有一次係9月開頭來ge..個幾日..好忙,,好多學生來食早餐個d,,個時我都係食更早餐..無啦啦..有幾個明愛既男仔..係度望住我..咁我無乜野啦,,背住佢地坐.跟住好似聽到佢地係度話叫我住過去,,,on9..跟住佢地返學啦..3個一路行..一路望過來..仲好型咁同我講拜拜..,,,=.='''之後尋日.佢地其中一個男仔,.,來左同佢呀媽食早餐..係咁望過來..//又係咁係水吧前面走來走去,,,唉,,,,煩* 尋日放工..打俾ling同meipo..出來食野,.,,跟住我地就係度傾計,,\跟住行街..我同佢地講..,有人同我講拜拜.,.佢地係咁係度扮佢地,,頂你..咪撚笑啦..哈哈........唔好俾我知..有人話 你得意呀,,我會笑到你仆街.,嫁,.,,哈哈
若果記憶可以洗去一切..是否一切也有轉變?
|