今日我地又去返灣仔..好彩有預約..唔使咩等.,.不過今日多左好多仔..哈哈*之後我地好早就走左啦.,.之後就係地下街到.行街..見路就行...行到有d累..就去左''好面善''到食面..好味好味..之後媽咪話無野睇..去沙田行....我地就去沙田啦..行到我好撚累..不過都根彩..買左幾件3. 1對鞋..之後我地行到一個商場..見到1班角色扮演既女仔..雖然d3幾靚,.,.但係d樣貌身材就真係唔好提啦.. ....我上次係粉嶺見到個條女就好好多...........尋日,,係九龍塘見到個punk 女/..玩得好靚..好型....+上佢個樣好似日本人......超靚呀
之後我地就行街....行到我好眼訓....之後就返屋企ru......後日就返學喇..有d驚牙...不過驚d咩姐??/唉....呀..煩..
|