我有我的味道,.,.請不要拿''我''作比較
今日星期六無約人 無比人約,,突然間覺得好寂寞...唉.成個人好 down,.,.點解/,..??/
牙bee話我似佢中學一條仆街,,唔係掛??/咁我咪姐係好樣衰??唉.......唔可以佢似我既咩??
聽日出mkkkkkkkkk ru....都唔知仲使唔使返工..,,不過我都唔係好想返..,,返到去.又見到''佢''唉呀..,.好撚煩呀.................尋晚發左個夢..好恐怖...關於撞鬼.,起左身我都諗緊係咪真..因為個夢境地點就係我樓下個停車場.,,, 尋日放左學同牙bee係良景到夾糖..係咁食棉花糖..食到我肥灑..點算好???1日唔食糖?2日?做唔到....=.='''..
肥左 suit><
|