>3<
呢排係ivy真係好開心...多謝你地呀,,,,係你地令到我日日笑
今日係bee bee生日呀,.......sor,.,唔可以同你慶祝係我遺憾祝生日快樂,,希望你開開心心啦.,,要每天笑爆我個嘴嫁
生日快樂哇!!
唉..行女要返工..一個月之後先返來..,嗚..嗚唔捨得呀,.,
沒有了你我的世界會變得黑暗!