______*讓我手鬆開 ˇ°我不想錯愛 '`']]
`我愛你AH*,,,愛你*愛你*愛你*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
ALICE*]
CANDY""
CAR車*
CAR偉*
HOYI*
JOEY*
KING*XANGA"
KWAN*
NIKO*
SARAH*
SUM*XANGA
TING*XANGA
WAI*
WAI*
WING*
YI*XANGA
牙KI*XANGA
牙V*]
牙蚊*,,XANGA
布琳=]
佩婷!!*
肥鏗=]*
欣欣=]
哥哥=]
浩宜*]
浩浩*XANGA
琦*]
琪K*
蜜蜂*=]
瑩BEE*]]
2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天


2006-10-01 分類: 未分類

12點*同自己講生日快樂先=] 嘻*THZ風'婷'家姐'KIM'韻'牙V'小蚊'仲有其他既FD*搭正12點SD信息比E汶!!

今日好早起左身*約左婷'娟'宜'韻去市中心=]THZ你地既PRESENT唷*之後塔車去搵爐*點知冇!!=333="所以玩水先!!有婷'宜'韻'YUKI文'軒'風'SUNNY'貓貓'林正康'KIM'然'亮'王子'JJ=]同婷玩水玩得好開心!!嘻...吾知邊個衰人拉我落水冇人救我"風比我整左落水*呵呵!!佢跌左落水個時都吾發生咩事=]>V<"我地系D沙到掘左好大個洞"之後我地埋往SUNNY系個洞到*我冇份架*我整系錄低左姐!!跟往我同然去左搵爐*行黎行去都冇=]D人衰到死!!有爐又吾燒!!系到x往個爐=]食C喇!!婷'韻'宜話去第2度燒,,D男仔又吾想去*跟往D人就黑面喇!!婷'韻'宜又話要走..個時2點幾*跜往佢地3個咩都吾講就走左*嘩..咩意思牙!!今日我生日WO!!一句都吾講聲就走!!想點牙,,,得返我1個女仔牙??得YUKI文同D男仔陪我LO=]之後我地行左個去公園到*勁吾開心LO,,喊左出黎哇!!-O-"之後我跑去TOILET,,YUKI陪往我!!THZ哇!!*之後行反去公園同佢地講走"點知我見到個蛋糕*跜往佢地拎個蛋糕出黎*講左句好感動既野!!跟往佢地唱生日歌比我聽!!好感動唷*THZ*YUKI文'軒'風'SUNNY'貓貓'林正康'KIM'然'亮'王子'JJ!!!感動生日*只系得D男仔同YUKI!!之後我地系公園到玩*個時YUKI走左LO=]開心哇!!好搞笑,,之後我地行去KFC到食野*我..............[吾講得!!]要你地揾我*SOR喔=]再反去蝴蝶玩蠟捉*同螢光x*玩到8點幾佢地走左''得反我''風''軒''JJ''KIM''同然!!我地玩TURE OR DARE*^^"玩完就走!!至夜晚11點幾/..跟往我肚餓*同軒去食糖水*好味道*呵呵!!

 

P.S  你地以後有咩我都吾會去"最FD個過一句生日快樂都冇同我講過!!吾通我吾系你既FD MA?

今日好多人同我講生日快樂!!THZ你地哇*

THZ*YUKI文'軒'風'SUNNY'貓貓'林正康'KIM'然'亮'王子'JJ!!!感動生日*






訪客留言 (返回 KOEY101 的日誌)


S!U風xDD" 於 2006-10-05 09:02 PM 發表:
http://img241.imageshack.us/my.php?image=20061004100qd9.jpg
=0=!!吾知有冇!!大家see下-__-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



●完聞○~Yuki~ 於 2006-10-03 10:27 PM 發表:
吾好吾happy啦 !!
你吾會吾係我地個FD來喎∼
你咁好人"屎" ,吾好淋DD野啦..要開心D牙
日日係到笑笑笑∼吾好再cry啦>w<
 */\/\*/\/\*/\/\*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



然┌0_0┐ 於 2006-10-03 12:20 AM 發表:
點解冇我個名家∼!
係唔係金年唔同班就好像唔色我
我又唔係冇到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AR君=] 於 2006-10-02 08:35 PM 發表:
SOR**E汶

陪吾到你生日唷!!

SOR....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carman19929 於 2006-10-02 08:33 PM 發表:
sorry呀去唔到,,,
唔好唔開心la
sorry,,sorry
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙君 於 2006-10-02 08:29 PM 發表:
E汶=]

吾好喊喇!!你甘好人!!邊會冇FD WOR**

吾好吾開心喇>/\<''

生日快樂唷**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HOYI130 於 2006-10-02 05:12 PM 發表:
唔好意思牙...E汶
因為我要同我D家人要去亞婆到
食飯過節牙...
我都唔係想走架...
對唔注牙...
原諒我吧....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



S!U風xDD" 於 2006-10-02 02:30 PM 發表:
吾好吾開心啦!!=]
你重有朋友嫁..你叫到!!我一定黎!!
向好果冰諗哇!!"
by:小風(你最好ga朋友)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KJ1314 於 2006-10-02 12:25 PM 發表:
Sor,,伊汶..我吾係吾上去你個生日會架
係我老豆不停禁打比我..叫我反去
你估我吾上去你個生日會架咩
原諒我牙..E汶.,,吾會再有下1次架la
吾好嬲我 la


Sor...x100000000
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KIM 於 2006-10-02 10:44 AM 發表:
唔好喊喇~
喊得多唔令女嫁啦@0@ ==
佢地唔同你過生日
仲有我地e班fd
唔好唔開心啦
伊汶
生日快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]