-W-"琴日好曳曳也*本來好早就教教豬架LA*= ="點知個FD子打泥..*話陪佢傾電WO*
甘咪陪佢傾LO*跟住傾到兩點幾..我訓左-W-",,卡卡..吾知佢幾時CUT線線><"梳....
= ="搞到今日..12點先起身-口-"ONLINE果陣..YU MING話等左我成粒鍾*>3<"梳梳哇,,
-口-"傾左吾夠一分鍾*到我個FD ONLINE-3-"佢話我甘早起身做咩*= ="跟住我話岩岩起
果D LA*,,THEN就同佢地兩個系甘傾傾傾...>W<"同佢地兩個都幾好傾...有時都幾好笑*,,
傾到吾知幾點= ="個FD子就OFF左..得番一個陪我傾計仔*>/\<"..間中都有多個同我傾*,,
但吾傾得耐LO*,,卡....-口-"到吾知幾點..就一邊同YU MING傾*一邊包"搞"子..>W<"
第1次咋-3-"但我諗就算有機會你地都吾會食架LA,,因為..我自己都冇食*WAKAKAKAKKAAA
>W<"得媽咪一個食..佢話幾好味..同佢果D差吾多*= ="我覺得佢系講泥哄我掛*,,可能系好
難食果隻-3-"佢又吾敢話我知*=W="...但我以後都應該小再整野食LU*呵呵...
到到3點幾*就同KEIKO傾計仔*諗住同埋YU MING甘3個一齊篤波架= ="點知我同KEIKO
又入吾到WO>3<"搞到玩我到....- -"E排吾知做乜..諗野*單純左好多*琴日同某個FD傾計
佢甘話我的-口-"吾通...我真系變到好笨= ="....不過..我諗衰極都吾會似牙旺*呵呵...
THEN*就繼續同佢地兩個傾計LA,,同YU MING傾星座*佢話吾系好信,,我就信D吾信D*KEKE
有幾句*我覺得幾岩架..系講我啵*講明先..系個人認為呢幾句野準= ="..
[[[[你是個細心、著重細節的人,別人看不到的地方,你都會留意到,
而且有很強的分析能力。你著重感情、人與人之間的關係,無論是朋
友、家人、情人、同事等,你會很珍惜彼之間的緣
份和感情,盡力去維持和諧的關係。 ]]]]作為我既FD子,,
你地..覺得準MA?0W0"
傾完之後...就系度發牛豆*望住自己個餅*覺得好白= ="好空空地甘WO,,就系甘搵圖LA,,
搵到岩既圖之後..又要襯番D字既色WO*>3<"...搞到而家-W-"...
聽日考中文也*>W<"努力努力...卡卡卡卡卡>W<",,
 |