聽日就係中一最後ga一日喇...
我記得我地班初初係好似陌生人咁..
淨係理自己ga野...
到後來..
一齊笑...一齊比賽..
我記得第一個識Ga fD就係呀C喇..xD<<想當年
ToPteeN..
可能下年未必見得返晒所有1C班ga同學..
不過我會好好記住大家ga友誼