cursorshelp cursorshelp name="123456">
   
  BaBiii...I LoVe YoU*///
[★]甜甜圈<3*
     * 全城注意 ♥ 男生1s非賣品
KOEYWAIB
暱稱: ◆/*°KOEYB ♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
2008-12-31
2008-11-14
2008-11-09
2008-10-13
2008-10-05
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 229
今日人氣: 0
累積人氣: 3314
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 30 日  星期一   晴天


2008-06-30 分類: 未分類

今日派埋其餘個d...

雖然唔係好高分...

不過合格已經好開心ge喇...

無一科唔合格...

跟住最後個兩堂代堂...

睇射雕...悶死...

跟住個老師走左...

最後個3分鐘先有老師黎...

佢一入到黎靜晒...

佢話你地好乖喎無嘈...(其實係超嘈)

跟住我地成班一齊講係呀...

佢問派晒卷未..

我地話派晒...

佢又問考得好唔好...

全班一齊話好...哈哈...

我狂笑...

佢咁刀信...

跟住去左食野...

見到譚家昌...

等左boey好耐...

佢先話唔黎...

-口-"

跟住食完去玩...

去夢幻天地...

超搞笑...

跟住落左去...

係到玩人地d玩具...

幾開心...

跟住返屋企la...




訪客留言 (返回 KOEYWAIB 的日誌)


kamkam629 於 2008-07-03 06:34 PM 發表:
CMCM
CM比你啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



y0sze 於 2008-07-03 04:09 PM 發表:
點中了,請上blog吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



man960614 於 2008-07-01 02:00 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



michael217 於 2008-07-01 12:52 AM 發表:
cm]
hi
還記得我嗎,牙妹/家姐???
哈哈]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]