|
|
2008 年 6 月 30 日 星期一  |
| 2008-06-30 |
分類: 未分類 |
今日派埋其餘個d...
雖然唔係好高分...
不過合格已經好開心ge喇...
無一科唔合格...
跟住最後個兩堂代堂...
睇射雕...悶死...
跟住個老師走左...
最後個3分鐘先有老師黎...
佢一入到黎靜晒...
佢話你地好乖喎無嘈...(其實係超嘈)
跟住我地成班一齊講係呀...
佢問派晒卷未..
我地話派晒...
佢又問考得好唔好...
全班一齊話好...哈哈...
我狂笑...
佢咁刀信...
跟住去左食野...
見到譚家昌...
等左boey好耐...
佢先話唔黎...
-口-"
跟住食完去玩...
去夢幻天地...
超搞笑...
跟住落左去...
係到玩人地d玩具...
幾開心...
跟住返屋企la...
|
|
|
y0sze 於 2008-07-03 04:09 PM 發表:
點中了,請上blog吧
|
|