今朝行返去勁痛...
唉...
返到去又吹風扇..
其實主要目的唔係吹風扇xD
勁熱...
做個個學習歷程檔...
寫死人...又唔知寫咩..
我抄返題目上去..哈
跟住放學等埋boey..
比蚊咬..
跟住一齊走...
話去boey屋企...
有狗..嚇死我...
恐怖...
但係玩玩下刀ok...
佢幾得意..=]
又要接呀妹...
見到馬sir..佢仲認得我..
大約5點就走左喇...