忘記傷害,,忘記憂愁,,別忘記我∼∼
∼歡迎光臨∼唔該大家多啲黎我ge日記,同埋多啲回覆!!haha!!
KOEYhoyee
暱稱: 呀頤
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
HEHE
勁狗笑∼∼
踩單車.....
唉∼真係慘仔
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
hi!!大家好呀!!
  你地升左中學慣唔慣呀??我就唔係好慣lu.....
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 782
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 5 日  星期三 晴天

勁狗笑∼∼

   今日勁狗笑呀!!我隔離果個人比人話:「復康巴士等緊你

呀!!」wakaka...笑死我la!!笑到衣家都仲笑緊呀!w

ahaha!!

仲有呀∼∼今日合唱試音呀!!wakakakaka...跟住就入

左lu!!!wakakaka

今日係咁多∼bye∼

刊登時間︰2005-10-05 05:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 2 日  星期日 晴天

踩單車.....

  今日,我同葉yan,黃創,梁嬌,蔡麗去踩單車la!!唉∼點

知今日勁黑呀,,踩踩下又甩鏈呀!!不過比

我同嬌拔搞點左!!嘩haha!!跟住蔡麗轉彎轉唔切,,我踩得又

快wor,,搞到剎唔切掣,,擦傷左兩隻

手!!勁痛呀!!不過e家到唔乜事lu!!wahaha!!!之後

我地去左麥記食野!!!之後再去左馬鞍山廣

場..but蔡麗冇去,,佢走左lu!!!馬鞍山里面有個通利琴

行,咁咪去play吓piano low,,

有個男人問我學左幾多年,我就答左佢la!!佢話我彈得好好,,

(我覺得呢個唔係事實)去原馬鞍山就番左去顯

徑play!!

刊登時間︰2005-10-02 11:21 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]