| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2005 年 10 月 5 日 星期三 |
 |
 |
|
勁狗笑∼∼ |
今日勁狗笑呀!!我隔離果個人比人話:「復康巴士等緊你
呀!!」wakaka...笑死我la!!笑到衣家都仲笑緊呀!w
ahaha!!
仲有呀∼∼今日合唱試音呀!!wakakakaka...跟住就入
左lu!!!wakakaka
今日係咁多∼bye∼
|
| 刊登時間︰2005-10-05 05:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 2 日 星期日 |
 |
 |
|
踩單車..... |
今日,我同葉yan,黃創,梁嬌,蔡麗去踩單車la!!唉∼點
知今日勁黑呀,,踩踩下又甩鏈呀!!不過比
我同嬌拔搞點左!!嘩haha!!跟住蔡麗轉彎轉唔切,,我踩得又
快wor,,搞到剎唔切掣,,擦傷左兩隻
手!!勁痛呀!!不過e家到唔乜事lu!!wahaha!!!之後
我地去左麥記食野!!!之後再去左馬鞍山廣
場..but蔡麗冇去,,佢走左lu!!!馬鞍山里面有個通利琴
行,咁咪去play吓piano low,,
有個男人問我學左幾多年,我就答左佢la!!佢話我彈得好好,,
(我覺得呢個唔係事實)去原馬鞍山就番左去顯
徑play!! |
| 刊登時間︰2005-10-02 11:21 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|