今朝英文堂, 遲半個鐘入去
中途三個鐘頭BREAK
頭個幾鐘去左美景打波
好耐冇試過打半場喇~
平時都係射下波咁
始終都唔知籃球0既規矩~
有時係鎖匙圈入面執到波
都唔知道使唔使出番圈外再入過去射
係咪都射就費是係安全啦~
打左一場半場已經出晒汗
熊未打已經出汗~
DENNIS 打完已經濕晒~
阿雞最勁, 用極速時間交波
係籃底接左波後順勢將個波交後俾DENNIS
跟住落左大排
通常星期一四落去
A餐是一樣的
食A餐, 凍檸茶係例牌的~
下晝上INSTALLATION
個阿SIR 係代課的~
佢係中電做左三十幾年, 做到退休
加上係DEPARTMENT HEAD老友
所以黎左代課~
佢教書都唔錯
會教你一D容易入腦0既方法
唯一係用左2個鐘黎REVISION
上星期已REVIEW黎, 所以唔想
3點到出左去CANTEEN到HEA~
落堂同我條仔落佐匯
出面有少少雨
見到架坦克蘭,1/8s 快門都要影
跟住仲影左架老虎蘭
但由於快門不足, 頭炒左~
跟住行左去柯士甸道落紅磡送佢番工
中途經過尖東見到87D d 特車
經過埋XHT收費廣場
紅隧真係多車
可惜唔夠光
如果唔係都會影
送完佢, 佢帶挈我用左$1.50搭原價$16.50 既269B番屋企~
|