如想收聽歌曲,請按播放鍵!
KP297
暱稱: KP297 x LN5419
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遊記
黑色世界
有人願意給我一樽""氣...
二十的第一天
十九的最後一天
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
我的 Canon Blog
我的Xanga
clock
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌統計
文章總數: 254
留言總數: 217
今日人氣: 0
累積人氣: 3080
2006 年 1 月 7 日  星期六   陰天


1/1-7/1 2006首週 日誌 分類: 未分類

已經1月7號喇
我先打2006年第一篇日記∼
我真係太懶喇
成個星期都唔打日記∼
剩係掛住上網同打機∼
=========================================
講番呢個禮拜發生左d咩仲記得(有回憶)先∼

星期日出左港島,行過時代廣場,sogo咁啦∼
冇咩特別
唯一0既係我見到另一個自己 LD297 當然佢行番掛牌線 182 我先會見到佢∼

星期一0係屋企到趕PRESENTATION∼

星期二番學喇∼
第一日番學就有QUIZ,ORAL同PRESENTATION
好多野做呀 =.=”
ORAL時,有D用詞唔係咁好
但我好開心見到田媽爭住出聲
開心0既原因係佢想到好多野講,而且有 POINT∼

星期三唔使番學,0係屋企發呆∼

星期四TEST CAD,阿 FRED 可以以12分鐘極速做完
我就唔識扮識做足咁耐都唔識∼
下晝上左兩堂派卷∼
ET TEST 得X分,太低喇∼
最重要係EXAM唔可以拉TEST 0既平均分
唉!

琴日上TRAINING,好凍下天氣∼
我第一次靠自己睇圖,自己做,仲一次搞掂
但我見到佢地唔多得,搞到自己有少少怯,CHECK 完又 CHECK
所以先可以一 TAKE 過∼
放學去打波,阿達一個無情波打黎擊中要害,麻痺左陣∼
就係咁樣,玩OUT時3分波我都入左,好開心呀∼
因為連續兩次3分都OK∼
第一次0乍∼
但阿達唔知點解後來冇晒聲∼
=========================================
講番今日,冇乜好講∼
天氣非常寒冷∼
全日打機+上網∼
=========================================
巴迷專線:
今個星期見到3部金行69M
一部ATE,一部3ASV同一部歐三ATR∼
頭兩部我都坐左兼影左∼
搭首席愛車行69M,上屯公過50,正!
佢都裝左即日來回,應該最近裝0既∼
但九巴唔係擱置左用即日來回預繳咩???