2008-07-12
原來唔駛去黃大仙廟求籤都可以升到班.,呵 升到F.5的感覺真係好開心.! 即刻同B0去葵芳行行行.有收穫!
遲啲先1次過POST晒啲相上黎.,=)
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 71 | »