又落雨*黑人憎..
真係一落雨..心情就會變得好差..Why??I Don't know!!!
MAth竟然有83/100..呵`開心到想跳樓牙..-口-''第1次咁高分..@@
Eng test..2個字:不懂!!
中史,,又測..成本書棟左系度..都係唔識..超無奈.咩構造?
Lunch..買車仔回校吔..同suki傾密計..^^
地理..又係test..煩' 譚耀東話次次見親我都話:「點解次次見親你個樣都好似失戀咁既?」我:「-__-''」。
之後睇醫生`唉..每月都要食2劑..仲要中藥..苦到媽都唔認得..-v-''
|