| |
| 我 的 資 料 |
|
|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
 | |
 |
2006 年 10 月 28 日 星期六  | |
|
|
今日我地大鄉里出城.....
出咗去元朗+銀座.....
首先''10:45落到屋企樓下等昌昌''
之後一齊去蔣蔣屋企''
途中用咗$4.5買菊花茶....
好甜呀''不過好好飲.......
去到蔣蔣屋企''
等埋小琦....
12點幾....走人''
首先''我地搭273A''
搭車途中''我地見到陳先生''蜜先生''仲有3媽子''
原來3媽子去西9龍中心溜冰....
(車...好巴閉咩??我地都去元朗踩ROLLER啦'')
之後"搭276P.....
架車生病了''唔凍既??
到站....落車''
第一站我地原本去踩ROLLER''
但係''好哂''好多人''
唔踩住''影相相先''
第二站''千色廣場''
一人用咗$10影相相''
不過''戰利品''不太令唷''
這是我第6張同FD睇既相相''
之後''玩果部XX機''
小琦話要史迪仔''
可惜*最尾攞唔到''
放棄吧''走人''
去咗搭輕鐵''d人話係''叮叮''......
去咗"銀座"........
係度玩玩玩.....
狂俾人"啤".....瘀死人啦''
不過''好好玩''kaka''
去到銀座''得個商場''
叫日比x&有x町.....
唔記得咗''
昌昌&小琦又買咗m記食''
呵呵''洗錢lu''
之後又玩玩玩''
玩咩??玩升降機lor''
笑死啦''大鄉里又出城''
kaka''不過都係好好玩''
昌昌同小琦做<揸live人>
不停狂上狂落''
冇俾人鬧''幾開心''hapi''
之後5點幾''
搭番叮叮番元朗''
今次''我地做小童''
俾咗小童價''kaka''
番到元朗''差唔多6點啦''
因為我同蔣蔣話想踩roller''
所以''踩埋先歸家''
踩咗30min''
我同蔣蔣&昌昌玩''
今次比上次勇敢得多''
跌咗一次''呵呵''
唔係幾痛姐''
之後玩完''
統計下先''原來又係我最屎''
昌昌冇跌過''小蔣俾人撞跌咗次''
小琦在此講''我冇嬲你呀''
之後睇咗陣豬豬''(係咪非常好學呢'')
最後搭76k番屋企''
佢地個個都話搭咗個幾鐘''
我就覺得冇咁耐''
唔通我訓著咗??
番到屋企''
冇俾人鬧啵''
俾daddy知道咗我部手機壞咗''
唉*好彩佢冇鬧''
只係囉囉嗦嗦講咗幾句姐''
今日真係好開心呀''
wakaka''
| | |
|
|
|
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 164 | »
|