哎...終於考完試啦...成個人松曬...一連9日...就黎死禁....不過都過左去lu~...
明天就開始派卷啦..沒關係,這次我有比心機溫書~應該少佐failed...
差唔多放假,都唔知點解重要翻多幾日,系學校.真系行尸走肉...我真系唔中意果到....除左有D人我仲存住D希望..
&nb......(閱讀全文)