凍凍凍、、、、
哎哎哎、、、
没辦法、
今日翻到去、、悶到嘔、、
超不爽的、、
呢種天氣、上堂好難頂、成日想訓覺、、 嗶嗶、、、、
點呢?!
坐最後都系最好的
哈哈、 ..南哥好勁啦、 音樂人、
我有距一半功力都得啦、、
宜家我練唱功算、、......(閱讀全文)