琴晚中秋大家去左邊到玩阿?
我真系吾明點解要返學。。
勁悶 ∼
放學馬上去換衫∼
落九龍--
嘻嘻..
超正∼
場show真系一流阿--
不過個位系廢左d!
有傑倫∼ 浪花 ~cindy ∼ lara ∼秋生∼
很好玩......(閱讀全文)