尋晚出去同丫彤慶生日~去左唱K挽到2點几就去左卡樂b屋企鋤2..哈哈我嬴左佢地百几..超賤輸左唔比錢..唉我班有好多人走好唔舍得佢地點講佢地都同我挽左一年;]
今日好hi..同丫哥佢地去溜冰...不過跌到好痛..算啦都幾好挽..如果佢有去就好..一定仲hi...諗住打比丫豪問佢去唔去..不過佢次次都唔去..留cm丫...
唉...今日唔開心!!
老母唔知係到嬲咩~
攪到我今日`成日都係屋k><
唔知要攪咩好...悶撚到爆炸-,-