今 日 都 冇 咩 特 別 野..
LUNCH 去 左 DANCE>33333<
比 XXX 睇 到- -
THEN 走 果 時 怡 聽 到 佢 話 我 地 DAN 得 好 差..
超***佢 吾 識 DANCE 就 咪 出 聲 NA..
講 甘 多 野@@
----------------------------------------
放 左 學..全 班 記 4- -
留 堂..不 過 之 後 我 走 得 咖 NA..
但 系 又 要 等 佢 地 班 人..煩!!
之 後 系 門 口 見 到 KK班人..
個 負 離 子 D 姐 姐 好 得 2 XD=]
之 後 走 出 去 ..望 落 去..
冇 咩 人 打 波,,望 上 去..
2/F........見 到 佢''
個 牙 S!R 定 MISS 同 佢 講 緊 吾 知 咩..
我 見 到 佢....佢 ..都 好 似 見 到 我..
見 到 他 的 同 時..使 我 想 起 某 些 事..
但.....算 了 吧..過 去 的 就 等 他 過 去 吧..
可 是,,我 還 是 會 努 力 的..
有 1 天,,你 1 定 會 感 受 到。
之 後..同 人 傾 左 陣 計..
再 之 後 望 番 上 去..
佢 已 經 吾 見 左..他 走 了 吧 嗎!?
-----------------------------------------
甘 就 同 班 FD 落 左 去 CANTEEN 食 野 ,,
玩 左 陣..周 圍 望..
見 到 有 大 班 人 走 ( 正 門 )
到 最 後,,好 像 是 他 了..是 他 的 背 影 吧..!?
當 時,, 我 很 想 立 即 就 走..
但......
結 果..他 就 走了..
------------------------------------------
哇哇哇哇哇!!!!!!!!!!!!!!
聽 日 又 要 HIP HOP LU*
YO YO YO !! XDDDDDDDDDDDDDDD
星 日 要 去 PKPS..
綵 排>3333<
突 然 有 種...吾 系 幾 想 番 去 既 感 覺..
吾 知 點 解 呢..可 能 系 吾 想 見 到 某 些 人 吧..
不 過 我 好 掛 住 個 HALL D [登] 牙 XD
坐 都 坐 得 好 D ``哈!!`
吾 知 果 日 會 吾 會 見 到 PKPS D 人 既..
小 朋 友,,1 定 好 煩 *!! 雖 然 我 之 前 都 系 XD
果 時 會 吾 會 睇 到 雪 碧 潼 呢..
HEY...I FORGOT ONE THING..XDXD
我 又 可 以 見 到 豬 仔 吹 笛 NA ! 開 心*
|